Általános szerződési feltételek

Hatályos 2018.10.05-től

Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, vagy aktív felhasználója kíván lenni a webáruházunknak, úgy figyelmesen olvassa végig az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontját megismerte és azzal maradéktalanul egyetért.

  1. Üzemeltetői adatok
  • Név: Bartos Zoltán Balázs egyéni vállalkozó
  • Székhely: 1222 Budapest, Sörház u. 6. Fsz. 1. (nem átvételi pont!)
  • Levelezési cím: 1222 Budapest, Sörház u. 6. Fsz. 1.
  • Adószám: 68230867-2-43
  • Adóazonosító jel: 8417613188
  • Nyilvántartási szám: 51437505
  • Közösségi adószám: HU68230867
  • Statisztikai számjel: 68230867-4791-231-01
  • Számlavezető pénzintézet: Gránit Bank Zrt.
  • Bankszámlaszám: 12100011-17874579
  • Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-118463/2017
  • Telefonszám: 70/238-7239
  • E-mail cím: info@mavana.hu

Nyilvántartásba vétel: Budafok-Tétény Budapest XXII. ker. Önkormányzat Jegyzője 2017. április 26-án a bejelentés-köteles csomagküldési kereskedelmi tevékenységet mavana.hu néven 3160/2017/B nyilvántartási számon emlék- és ajándéktárgy valamint kreatív-hobbi és dekorációs termék termékkörre vonatkozóan az önkormányzatnál vezetett nyilvántartásba bejegyezte.

Tárhely szolgáltató:

  • EZIT Kft.
  • Székhely: 1132 Budapest,
  • Victor Hugo utca 18-22.
  • Levelezési cím: 1132 Budapest,
  • Victor Hugo utca 18-22.
  • E-mail: info@ezit.hu
  • Telefon: +36 1 700 40 30
  1. Megvásárolható termékek köre

Weboldalunkról elsősorban tematikus születésnapi party kellék csomagokat és hozzá illő kiegészítő termékeket rendelhet.

  1. Árak, költségek

A Weboldalunkon megjelenő termékek bruttó, forintban értendő árak, amelyek az ÁFA-t már tartalmazzák.

A termékek ára nem tartalmazza a szállítással és utánvéttel kapcsolatos költségeket, ezek a rendelés véglegesítése során, a választott szállítási és fizetési módtól függően kerülnek feltüntetésre, illetve megtekinthetőek a honlapon a „Szállítás” menüpont alatt.

  1. A vásárlás menete

A Megrendelő kosárba helyezi a megvásárolni kívánt termékeket. A kosárba helyezés nem jelent vásárlási kötelezettséget, a kosárban elhelyezett termékek törölhetők, a kosár tartalma módosítható mindaddig, amíg a megrendelését áruházunknak el nem küldte.

A rendelés minimum értéke (szállítási költség nélkül) bruttó 1.000 Ft. Amennyiben a kosárban szereplő termékek összértéke nem éri el az 1.000 Ft-ot, a rendszer nem engedélyezi a rendelés feladását.

Miután a Megrendelő minden megvásárolni kívánt terméket elhelyezett a kosárban, a Pénztár gombra kattintva jut el a Pénztár aloldalra, ahol lehetősége van a számlázási és szállítási adatok megadására, valamint a szállítási és fizetési mód kiválasztására.

Itt lehetőség nyílik a megadott adatokkal felhasználói regisztrációra is, amely nem kötelező a vásárláshoz, csupán kényelmi funkció, hiszen a későbbi vásárlások a bejelentkezett felhasználóknak nem kell újra kitölteni a korábban megadott adatokat.

A kötelező mezők hiánytalan kitöltése után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Megrendelő a webáruház felé a rendelését. A rendelés elküldéséhez szükséges a felhasználási és rendelési feltételek (ÁSZF) elolvasása és elfogadása, amelyet a Megrendelő a „Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” jelölőnégyzet bepipálásával igazol. A Megrendelő kizárólag nagykorú, cselekvőképes személy lehet, aki a rendeléssel és a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy betöltötte a 18. életévét és cselekvőképes.

Amennyiben a Megrendelő a megrendelés rögzítése után veszi észre, hogy a rendelés során hibás adatot adott meg, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni felénk elérhetőségink valamelyikén.

A megrendelés beérkezéséről a Megrendelő automatikus e-mail üzenetet kap, mely nem számít a rendelés elfogadásának. A rendelés visszaigazolása külön e-mail üzenetben történik, melyet a megrendelés feldolgozását követően (munkanapokon 8-18 óráig) küldünk meg a Megrendelőnek. Rendelést a feldolgozási időn kívül is lehet leadni.

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, a várható kiszállítási idő 1-2 munkanap, abban az esetben, ha a termék nincs raktáron a kiszállítási idő 4-10 munkanapra módosul.  Amennyiben a kiszállítási idő bármilyen okból várhatóan hosszabb a fenti megadott értékeknél, a Megrendelőt külön tájékoztatjuk emailben vagy telefonon. Ha a hosszabb szállítási idő nem elfogadható a Megrendelő számára, a megrendelését bármilyen költség vagy következmény nélkül visszamondhatja.Nem vállalunk felelősséget a beszállítói hibából vagy más rajtunk kívül álló, előre nem látható okokból eredő változások miatt.

A Megrendelő által tévesen megadott adatokból eredő szállítási és egyéb jellegű problémákért nem vállalunk felelősséget.

A Megrendelőt 48 órán belül elektronikus úton tájékoztatjuk a visszaigazolásról (akár a csomag feladásáról szóló üzenettel). Amennyiben a Megrendelő nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.

A megrendelés leadása és e-mailben történő visszaigazolása együttesen elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés megkötésére csak magyar nyelven van lehetőség. A webáruház üzemeltetője magatartási kódexnek nem veti alá magát. A megrendelés elküldésével a Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, a vételárat és a szállítási díjat kiegyenlíti. A megrendelés elküldésével, valamint a megrendelés e-mail által történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre Bartos Zoltán Balázs egyéni vállalkozó (Adószám: 68230867-2-43), mint eladó, valamint a Megrendelő között. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt nem iktatjuk, utólagosan nem hozzáférhető.

  1. Szállítási feltételek

A Megrendelő az alábbi szállítási módok közül választhat:

  • házhoz szállítás futárszolgálattal, a szállítás költsége 1250 Ft rendelésenként,
  • Foxpost Csomagpontra történő szállítás, melynek költsége 699 Ft rendelésenként.

A szállítási költséget a „Pénztár” oldalon, a szállítási mód kiválasztása során tüntetjük fel. A Megrendelő a szállítási költségekről előre is informálódhat a Információk/Szállítás és fizetés menüpontban (http://www.mavana.hu/szallitas-es-fizetes/).

10.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes házhoz szállítási lehetőséget biztosítunk futárral.

A Foxpost Csomagpontok listája az alábbi linken megtekinthető: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

  1. Fizetési feltételek

A Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • előre utalás bankszámlára (minden szállítási módhoz választható)
  • utánvéttel a futárnak készpénzben (csak házhoz szállítás esetén választható)
  • utánvéttel a csomag automatánál bankkártyával (csak csomagautomatás szállítás esetén választható)

Utánvétes fizetési mód választása esetén további bruttó 126 Ft költséget számolunk fel a szállítási díjon felül, ezt a „Pénztár” és “Kosár” oldalon, az utánvétes fizetési mód kiválasztása esetén külön feltüntetjük.

Amennyiben banki előre utalással történik a pénzügyi teljesítés, úgy a megrendelés visszaigazolásakor megküldött bankszámlaszámra kell a visszaigazolásban szereplő teljes végösszeget megfizetni. Hivatkozásként a visszaigazoló üzenetben szereplő megrendelésszámot kérjük feltüntetni a megjegyzés mezőben!

Banki átutaláshoz szükséges adatok:

  • Bartos Zoltán Balázs
  • Gránit Bank Zrt.
  • Bankszámlaszám: 12100011-17874579
  • A csomag feladására az átutalt összeg bankszámlára történő megérkezése után kerül sor.

Csomag-automatás átvételnél  a csomagautomata üzemeltetőjétől elektronikus úton, a rendelés során megadott elérhetőségek egyikére küldött kód segítségével nyitható az automata, és vehető át a rendelt termék. Amennyiben utánvétes fizetési módot választott a Megrendelő, a rendelés árát bankkártyával tudja kiegyenlíteni a csomagautomatánál.  Banki előre utalás esetén a csomagautomatánál nem kell semmilyen további költséget fizetnie.

Utánvétellel történő fizetés esetén a futárszolgálat alkalmazottján keresztül kell a számlán szereplő összeget megfizetni a csomag átvételekor, készpénzben.

A fizetendő végösszegnek a termék árának esetleges kedvezményekkel csökkentett, szállítási  díjjal növelt értéke tekintendő.

  1. Számlázás

Minden esetben papíralapú számlát állítunk ki. A papíralapú számlát a rendelt termékekkel együtt bocsátjuk a Megrendelő rendelkezésére. Amennyiben a Megrendelő az egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.

  1. Garancia és szavatosság

Garancia

A Megrendelő a rendelés átvételekor köteles a csomagot ellenőrizni. Futárszolgálaton keresztül történt kézbesítés esetén amennyiben sérülésmentes a csomag, úgy a Megrendelőnek alá kell írnia az átvételi elismervényt. Amennyiben a Megrendelő áruátvételkor sérültnek találja a csomagot, úgy a kézbesítő futárral minden esetben kárfelvételi jegyzőkönyvet szükséges felvetetnie, melyen szerepeltetni kell a kísérő bizonylaton szereplő, azonosításra alkalmas adatokat, és azt a futárral alá kell íratnia.  A szállításból eredő károkért a futárszolgálatot terheli a felelősség.

Sérülésmentes csomagátvétel után, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát, és bármilyen eltérés, probléma esetén a reklamációját írásban rögzítse, és e-mail címünkre küldje el. Ezzel párhuzamosan reklamációját érdemes az elérhetőségeink között szereplő telefonszámon is jelezni felénk, hogy minél előbb megoldást találhassunk a problémára. Az átvételtől számított 3 munkanapon túli mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A reklamációkat minden esetben egyedileg bíráljuk el. A jótállásra a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény mindenkori rendelkezései az irányadók.

Az általunk forgalmazott termékek többsége egyszer használatos termék, amelyek nem számítanak tartós fogyasztási cikknek, így garanciát csak a termék használatba vételének időpontjáig tudunk biztosítani.

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Használt termékek esetén ez a határidő 6 hónap.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Az elállási jog

A Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet értelmében a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt bontatlan csomagolású termékeket. A Megrendelő a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Az elállási jog határideje a termék átvételekor kezdődik és 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) gyakorolható. Amennyiben a Megrendelő él az elállási jogával, ezt köteles bizonyítható módon, írásban (postai úton vagy e-mailben) a tudomásunkra hozni. Ebben Megrendelő segítségére van a honlapunkról letölthető elállási nyilatkozat minta.(LINK) Az elállás tudomásulvételét visszaigazoljuk, mely után a Megrendelőnek legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie a kézhez vett termékeket. A visszaküldés költségei a Megrendelőt terhelik, az utánvéttel visszaküldött termékeket nem áll módunkban visszavenni. A visszaérkezett termékek kicsomagolását és ellenőrzését videóra rögzítjük a későbbi félreértések elkerülése végett. A hiánytalanul, sértetlenül és bontatlanul megérkezett visszáru megfizetett ellenértékét (beleértve a szállítási és utánvételi díját is) legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a Megrendelő bankszámlájára. Jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. Amennyiben az elállás a kiszállítás megkezdéséig tudomásunkra jut, a Megrendelőt nem terheli költség.

Mivel a webáruházunkban árult termékek egy része egyszer használatos étkezési eszköz, szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a Megrendelő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet  29 § e) pontja értelmében nem élhet az elállási vagy felmondás jogával a termék csomagolásának megbontása után „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;”

A termék csak eredeti csomagolásban küldhető vissza.

  1. Panaszkezelés

Célunk, hogy a megrendeléseket a Megrendelők teljes elégedettségére teljesítsük. Abban az esetben, ha a Megrendelőnek mégis panasza lenne, úgy azt a megadott elérhetőségeink valamelyikén tudomásunkra hozhatja. A panasz kivizsgálásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melyet a Megrendelő részére is megküldünk. A jogviták elkerülése végett elsősorban békés megállapodásra törekszünk. Amennyiben az elutasított panasszal a Megrendelő nem ért egyet, felkeresheti a Nemzeti Fogyaztóvédelmi Hatóságot (www.nfh.hu) vagy a Megrendelő lakóhelye szerinti békéltető testületet (http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579). Vitás esetekben mindkét félnek békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettsége van

Békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Online vitarendezés online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén: a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan tudják rendezni a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján:

https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

  1. Adatkezelés

A webáruház üzemeltetése során rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek nem adjuk ki (kivéve a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat a futárszolgálat részére, illetve jogilag indokolt helyzetben a megfelelő hatóságok részére). A hírleveleinkre történő feliratkozás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, a hírlevélről leiratkozást lehetővé tesszük. Az adatkezeléssel és adatvédelemmel kapcsolatban a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadóak.

Webárutházunk a Mailchimp hírlevélküldő rendszerét (The Rocket Science Group, LLC, 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, Georgia 30308., Amerikai Egyesült Államok) használja a hírleveleinek kezelésére és kiküldésére. A Mailchimp rendszer a felhasználók hatékonyabb kiszolgálása érdekében nyomon követi, hogy melyik felhasználó, hány alkalommal és milyen időpontban nyitotta meg a számára küldött hírlevelet, azon belül melyik link(ek)re, hányszor kattintott. A hírlevélről történő leiratkozást  a kiküldött hírlevélben található linkre kattintva, valamint elektronikus és postai úton a webáruházunk megadott elérhetőségein keresztül lehet kérni.

Adatkezelésünkkel és az adatvédelemmel kapcsolatos további információnkat Adatvédelmi tájékoztatónkban találhat (http://www.mavana.hu/informaciok/adatvedelmi-tajekoztato/).

Adatvédelmi Hatóság elérhetősége:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási
hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását
követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok –
amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:

Vezető: Turza Gábor osztályvezető

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. u. 2.

Telefonszám: +36 34 309 303

Fax: +36 34 511 118

E-mail: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu

  1. Az ÁSZF és az árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.

  1. Át nem vett csomagok

Amennyiben a Megrendelő az utánvétes fizetéssel rendelt csomagot nem veszi át (bármelyik szállítási módot is választotta), a Szolgáltató jogosult a szállítási díjat a Megrendelő nevére kiszámlázni 8 napos fizetési határidővel.

  1. Rendelések visszautasítása, fizetési mód korlátozása

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyes rendelések esetén kizárólag előre utalással történő fizetés esetén küldje el a csomagot, vagy teljesen visszautasítsa a rendelés teljesítését. Erre többek között, de nem kizárólag az alábbi esetekben kerül sor:

  • A Megrendelő, vagy a Megrendelővel vélhetően egy háztartásban élő személy korábban már nem vett át utánvéttel rendelt csomagot.
  • A megadott Megrendelői adatok egy részre vélhetően téves vagy szándékosan hibás.
  • Bármilyen egyéb körülmény, amely miatt a Szolgáltató kockázatosnak ítéli az utánvéttel történő szállítást.